לשם מתן חוויה מיטבית, אנו עושים שימוש בטכנולוגיות כגון עוגיות (Cookies) לצורך אחסון וגישה למידע במכשיר שלך. מתן הסכמה לשימוש בטכנולוגיות אלו מאפשר לנו לעבד נתונים כמו דפוסי גלישה או מזהים ייחודיים באתר זה. אי הסכמה או ביטול ההסכמה עלולים להשפיע על חלק מהפונקציות והשירותים באתר.
האחסון או הגישה הטכנית נחוצים לחלוטין למטרה הלגיטימית של הפעלת שירות מסוים המבוקש במפורש על ידי המשתמש או המנוי, או למטרה היחידה של העברת תקשורת ברשת תקשורת אלקטרונית.
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
האחסון או הגישה הטכנית המשמשים אך ורק למטרות סטטיסטיות אנונימיות. ללא צו בית משפט, שיתוף פעולה מרצון מצד ספק האינטרנט שלך, או רישומים נוספים מצד גורם שלישי, המידע המאוחסן או הנאסף למטרה זו בלבד בדרך כלל לא ניתן לזיהוי אישי.
האחסון או הגישה הטכנית נדרשים ליצירת פרופילי משתמשים לצורך שליחת פרסום, או למעקב אחר משתמש באתר אינטרנט אחד או במספר אתרים למטרות שיווק דומות.
תודה על השירות, המקוריות והרצון לעזור – ממש לא מובן מאליו !!!
אני חייבת לשתף על השירות הנדיר שקיבלתי בעקבות הזמנה שגויה שבצעתי…
הזמנתי לטומי, הנכד האהוב שלי מדף לגביעים ומדליות בנושא כדורגל.
מדובר על מוצר מיוחד שמאפשר להוסיף את שם הילד כחלק מהמוצר הסופי. כך שמתקבל מדף אישי – מתנה מקסימה ומקורית.
לאחר שיחה עם דני ( שאלתי כמה שאלות וקיבלתי מענה מדוייק ויעיל) ביצעתי את ההזמנה באתר, ולצערי כתבתי את השם טומי באנגלית באופן שגוי ):
רק לאחר שאספתי את המוצר ורציתי כבר להעניק במתנה לנכד, הבן שלי ראה והסתבר כאמור שביקשתי שיכתבו את השם באופן שגוי.
מיד כשפניתי לדני ושיתפתי אותו בטעות שלי, נתן הרגשה טובה של "יהיה בסדר".
אמר שאקפיץ להם את בחזרה את המוצר והם יעשו מאמצים למצוא פתרון .
יומיים לאחר שהחזרתי להם את המוצר, קיבלתי תמונה של המדף לאחר תיקון השם.
כל-כך שמחתי שהצליחו למצוא פתרון שהיה לשביעות רצוני ( מן הסתם ממש לא היו חייבים לטרוח או להתעסק במוצר מוגמר שכבר נמסר – בעיקר שזו לא הייתה טעות שלהם!).
בשום שלב דני לא הזכיר את נושא התשלום. לא ביקש ולא דרש מראש שום תמורה עבור זמן העבודה, הטרחה והחומרים. לאחר שהתיקון בוצע כמובן ששאלתי כמה עלי לשלם – דני השיב לי שאין צורך בתשלום. מבחינתם התיקון היה שירות ומה שהיה חשוב להם שאני כלקוחה אהיה מרוצה ואעניק לנכד שלי את המתנה מושלמת וללא טעויות.
אני מאד מעריכה, ושוב תודה לדני ולכל הצוות שטיפלו בפניה שלי ביעלות ובמסירות רבה.
אשמח לפנות אליכם גם בעתיד לעוד הזמנות למוצרים המיוחדים שאתם מייצרים.
יהודית